Pogadaj z nami :D

wtorek, 25 sierpnia 2015

❝ walls are built to keep us safe until they’re crashing down ❞


Sinithe Leara


19 lat ─ 23.12 ─ ♀ ─ niema ─ Północna Ćwiartka
dom nr 2 ─ klasa VI ─ grupa betha - dźwięk

Podchodzisz do tej pozornie nieśmiałej dziewczyny, by ją poznać. Przybyła do Akademii kilka dni temu i od tamtej pory ani razu nie otworzyła ust! To podejrzane, dlaczego ona nic nie mówi? Pytasz się jak jej na imię, jednakże ona tylko wpatruje się w Ciebie swoimi głębokimi, cyjanowymi oczyma. Nagle słyszysz cichy głosik w głowie. Nie, to nie głos Twojego smoczego druha. To JEJ głos.

Jak już wiemy, Sinithe jest niemową. Nie urodziła się z tym. Straciła głos w momencie, gdy dotknęła gadziej główki tuż po wykluciu. Czemu tak? Cholera wie. Być może był to efekt posiadania sonicznych zdolności przez jej nowego przyjaciela. Jest jednak w stanie porozumiewać się z innymi telepatycznie, co dały jej lata spędzone u boku Argaliela.


─── Charakter i zainteresowania ───

─── Aparycja ───

─── Przeszłość ───

Argaliel
14 lat ─ 02.11 ─ ♂ ─ smok dźwięku

Jako gad, który od kilkunastu lat zajmuje się młodą dziewczyną, posiada dużo cierpliwości i jest stworzeniem troskliwym. Sinithe jest dla niego najważniejsza. Pomaga jej kiedy tylko może, jest jej największą podporą. Stąd posiada wiele wyrozumiałości dla innych ludzi. Nie jest z początku ufny. Czujnie sprawdza każdą osobę, która zbliży się do białowłosej. Generalnie jest opanowaną gadziną. Wielbiciel spokoju. Uwielbia przebywać na świeżym powietrzu, zwłaszcza latać.



─── Aparycja ───

─── Umiejętności ───


Autorka rzecze...

11 komentarzy:

  1. Witam ^^
    Czemu Wy wszyscy tak narzekacie na te karty postaci? Przecież ładne piszecie, nie ma się do czego doczepić. Poza tym masz u mnie mega plus za rozwijane zakładki. Tak? dobrze powiedziałam? xD Dla mnie jest to istna czarna magia, a zawsze mi się to podobało.
    Miła i przyjazna osóbka z Sinithe, zupełne przeciwieństwo takiego gburowatego Tashiro, na którego bym tylko narzekać mogła.. c: Lubię takie postacie jaką właśnie stworzyłaś, mam nadzieję, że pomimo charakterku Shiro skusisz się na jakąś wspólną notkę.
    Pozdrawiam, Nemu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dlatego, że wymeczylam się ogromnie nad tą kartą, a wciąż nie wyszła tak jak ja sobie wyobrażałam, eheh. ;=;
      Tak, dobrze powiedziałaś. Tez je bardzo lubię, a w sumie robi się je dość prosto. Miewam do czynienia z gorszymi rzeczami przy tworzeniu kart, nyah~.
      Lubie Sinę, chociaż wyszła mi tak z metody prób i błędów, nyah. Ale podoba mi się teraz i mam nadzieje, że jej nie zepsuje czy cosik. ^-^"
      Oczywiście, że się skuszę, nyan! ♥

      Usuń
  2. Stasia przybyła hihi *^*
    Świetne KP :D no po prostu mega świetne. Mega, mega świetne. I tak dobrze znasz magię html *0* rzadko się spotykałam z rozwijanymi Kartami.
    A Sinithe jest urocza :3 Nie mówi biedna, ale ma na szczęście telepatie. O! Jak się dobrze uczy to może na sprawdzianach itp. gorszym uczniom pomagać! XD Ale kto wie może, by sie z moją Aiko dogadaly. Argaliel też świetny! Troskliwa gadzina x3 ale troskliwi są najlepsi. Tak wgl nadal wdzięczna jestem, że mamy dzięki tobie nowy gatunek smoka :3 Na coś takiego w życiu bym nie wpadła.
    Liczę na wspólną notkę w przyszłości yey ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nyan ♥
      E tam, raptem parę kodów. Bardziej bolą mnie teksty, które pisałam. Zwłaszcza, że po 20 to już dla mnie ciężka pora do racjonalnego myślenia, nyah. ;=;
      A dobrze się uczy, więc czemu by nie! Nie ma za co, nie ma za co. Gdybyś chciała, zawsze mogę pomóc bardziej rozwinąć tę listę gatunków. ^=^
      Z przyjemnością, nyan.♥

      Usuń
  3. Wowo, mega plus za „magiczne guziczki.” Zawsze mi się podobały, dodawały taką estetykę, ale cóż za leniwy człowiek jestem, aby tym się bawić na dalszą metę, więc propsuje każdego, kto tego używa.
    No, ale kłaniam się i witam, jakże ciekawą osóbkę. Świetny pomysł z gatunkiem smoka. Dźwięk. I to w takiej postaci. Genialne. :D Może tak kiedyś Stasia *przepraszam, za bardzo mnie to rozbawiło xD * wpadnie na mojego Evansa, mhy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *wystarczył tylko kod html, żeby się przypodobać ludziom, nyahoo~*
      A dziękuję, dziękuję. A Stasia to moje pseudo, nie Sinci! :'C
      Ale oczywiście, z przyjemnością na niego wpadnie~
      ...oby tylko Argaliel za to go nie zjadł~

      Usuń
    2. Haha, przepraszam za pomyłkę. Byłam przekonana, że to jakoś wymyślnie uproszczone imię Sinithi. xD No ale chyba się nie obrazisz, jak tak teraz od czasu do czasu, zawołałam. ;>

      Usuń
    3. Nic się nie stało. XD
      Nie obrażę, nie obrażę, nyah. ^^

      Usuń
  4. Biedaczka! Nie może mówić. A podasz linka do .. Do.. Tej magi Hmtl? Czy mamy sobie sami szukać? Bo przydało by się, o przydało! ^^ Postać jest na serio cudna. Wy zawsze narzekacie.
    Liczę, że jak tylko stworzę pannę "Fochalską" to napiszemy wspólną notcię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link... linka raczej nie posiadam. XD
      Ale jeśli ktoś jest ciekaw, zawsze może zgłosić się do mnie na gadu, a podam ten kod. Mam również ich wiele więcej równie ciekawych. ^^
      Z przyjemnością to zrobię, nyan! ♥

      Usuń
  5. Zostawiam swe rzygajace tenczą zwłoki.
    Przyjdę później po odbiór.
    Sowa

    OdpowiedzUsuń